De wereld aan mijn voeten!

Sydney

Daar zijn we weer met een nieuwe up-date.

Na een goede vlucht ( had de stoel naast me vrij dus kon lekker liggen ) ben ik aangekomen in Sydney. Maar 2 uur geslapen want was lekker aan het kletsen met een Nederlander die voor me zat. Aangekomen in mijn hostel met 18 bedden en de beruchte party kamer 301! nou dat heb ik geweten..... we hadden direct die avond een gratis bbq van het hostel en zijn daarna naar een club geweest. Omdat drank hier mega duur is ( rond de 8 euro) halen we meestal wat bij de supermarkt en gaan daarna weer stappen. Vaste plek om te drinken is onze kamer 301. Er komen dan veel meer mensen dan 18, ook uit andere hostels...... pff 1e dag direct een mega kater, en de dag daarna weer en nog niks van Sydney gezien.

Ben me dus maar wat meer gaan gedragen en lekker de stad wezen bekijken, naar de Opera House gelopen en de Sydney bridge... super gaaf!

De volgende dag lekker in Hyatt park gaan hangen, dit is een super mooi park waar mensen een boek komen lezen of gewoon genieten van de zon. Wat een leuke beesten lopen hier rond. Soort witte ooievaar met een zwarte ronde snavel. ( maar wel heel brutaal)

Samen met een Canadees meisje naar Bondi beach geweest! Even gekeken of en nog knappe lifegards liepen maar die hadden allemaal een T-shirt aan..... helaas. Wel super veel surfers en een super sfeer. De zee is alleen nog wel mega koud dus ben er nog niet in geweest.


Van Bondi naar Tamarama beach gelopen waar een expositie was van sculptures by the sea, allemaal kunstwerken stonden langs en op het strand.


De volgende dag nogmaals met het Canadese meisje op stap geweest naar de blue mountains. Dit was een trein rit van meer dan 2 uur. Je kon daar met een hele steile trein naar benenden en toen met een soort skilift weer omhoog. We hebben hier ongeveer 3 uur gelopen en de giant stairs genomen van zo'n 2000 treden. ( ok ik geef toe we liepen de trap naar beneden maar het was nog steeds zwaar). De mensen die via de trap omhoog liepen moesten zowat aan de beademing!


Ik ga Sydney morgen verlaten, ben die grote steden even zat. Ik wil strand en nog beter weer dus ik ga naar Byron bay.


kusjes voor jullie allemaal!

(foto's staan op facebook)

Reacties

Reacties

Jennifer

Klinkt alsof je de tijd van je leven hebt daar?! ;-) Nou veel plezier in de volgende plaats waar je heen gaat! Kuss

Orly

He lieve schat, heerlijk om te horen dat het goed gaat! Super. Ben zo trots op je dat je dit doet. Lekker genieten!
Dikke kussen van ons!

Tessa

En ze komt nog niet naar huis! nog lange niet nog lange niet!

Fijn dat het zo goed verloopt lieverd! Ik kijk uit naar je volgende update!

annelies Fremouw

Weer een leuk verslag, leuk om zo je te volgen hoor!! Veel succes en plezier op je verdere tochten, groetjes vanuit Heerhugowaard van Huub, Anne, Joey en Rakker

amel

heerlijk zo die onverwachtse dingen zoals bbq, en mensen ontmoeten waarmee je op stap gaat. je gaat lekker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!