De wereld aan mijn voeten!

Byron Bay tot Stradbroke island

Zo Sydney weer verlaten en richting Byron Bay gegaan. Tijdens het wachten op de bus 2 Nederlandse meiden ontmoet die dezelfde kant op gingen en ook naar hetzelfde hostel. Art Factory, wat een mega plek. Je kan er slapen in tenten, tippies of gewone kamers. Er zitten hier veel hippies en de sfeer is er super. Op het terrein lopen hagedissen rond en bush turkeys. Eerste avond gelijk een soort bonte avond waar mensen die op Arts Factory verbleven konden optreden.... Helaas heb ik geen muzikale talenten dus ben lekker gaan kijken. Ben hier een klein weekje blijven hangen...... de meeste gaan hier nooit meer weg wat ik wel een beetje kan begrijpen. Op naar Surfers Paradise, het Miami van Australie. Samen met de inmiddels 3 Nederlandse meiden de greyhound genomen. Dat is even wennen hier, denk dat je hier alleen maar kan stappen en surfen. snel weg dan maar. Na 2 nachten Surfers paradise maar snel verlaten... op naar Brisbane. Mooie stad en wederom een leuk hostel. Lekker door de stad gelopen en een museum bezocht. Maar het is toch weer een stad dus wilde hier niet te lang blijven. Vanuit Brisbane de trein genomen naar Cleveland en daar de ferry genomen naar Stradbroke island. Ja en dat is even wat anders dan een stad, hier was dus helemaal niets. Heerlijk, bijna helemaal alleen op het strand en in de avond rond het kampvuur gezeten met wat locals. De volgende dag vroeg op om de gorge walk te doen, een mega mooie wandeling langs zee en rotsen. Jaaah de eerste wilde kangaroo gezien! we wilde de 2e nacht op het strand gaan slapen maar er was te veel wind... ach dat komt nog wel. Na Stradbroke island door naar Noosa in my new pink home! Hele hostel is rose. Super plekje waar ik even een paar dagen blijf hangen en van het weer ga genieten. Tot snel! liefs Tamara

Jennifer

Dat roze huisje zag er echt cool uit! En op het strand slapen? In een tentje ofzo? Wel super dat je Nederlandse meiden om je heen hebt! :-) Kan niet wachten tot je weer wat nieuwe foto's plaatst! Dikke kus en we missen je! Xxx

Jack

Volgens mij zijn ze je aardig aan het verpesten in Australie, je wilt straks niets anders meer.

Groet
Jack

Tessa

Leuk leuk leuk!

Genietze mop

Orly

He lieve schat, wat een hoop ervaringen! Geniet lekker mee van jouw verhalen!! Leuk dat je al die mensen ontmoet. Blijven er straks een paar hangen waardoor je weer lekker terug kan denken. Hoe staat het met de mannen? Al iets leuks gezien? By the way, ik zit weer in het Boeji pand en ben weer heerlijk bezig met een nieuw project. Als ik verder ben en denk dat het wat wordt, hoor je het! Dikke kus en heerlijk blijven genieten en ervaren!

carla

eindeloze ervaring en wat een mensen ontmoet je zo , blijf genieten liefs carla

Susanne

Lieverd!!!! Klinkt super leuk allemaal! :) Heel veel plezier! kus

Ellen en Ronald

Zo te lezen geniet je volop. En het woordje paradise is helemaal goud! Super dat je zoveel mensen ontmoet. Nog veel plezier in Noosa. Rose of rosé? xxx Ellen en Ronald

Annelies

Verslag weer gelezen , leuk hoor!!!! Veel pezier, groetjes ons allemaal

amel

doe je goed, lekker genieten van alles wat e rgebeurd en te zien is dus niet teveel in de steden. ben benieuwd naar de volgende stap gr x